Monday, May 5, 2008

Teejin, where are you? 体仁,你在哪儿?



看看这一张照片,没错,那是我.但,那是体仁吗?? 那是人人认识的体仁吗?? 那是从不对自己没信心的体仁吗??
再仔细看看,体仁干什么了?? 死了?? 灵魂飞走了?? 我!!还是我吗??

我说过,我不懂得很好,很深,很棒的华文.我更不会写出什么感性,什么性感的话语,我只想在这里分享我的心声.

老实说一句, 这一切一切来得太突然了, 很多人仍然看到了坚强的体仁,一挺再挺, 但是, 我脑袋就一片空,不 知发生了什么似的.

回想起几个星期前的我,与今天的我,简直就是盼判若两人.当时的我,自由自在,烦恼也比如今少,少,更少!

今天就与您们分享学校事情就好了.
1)我开始对你有反感了.压力,你不曾忘了我!!责任,你不曾放弃我!!厂(团体1)
2)我所做错了其中最错的决定,当初我觉得你是行的,但是,我对你太太太失望了!就剩下的几个月,证明给我, 证明给大家,希望我是错的. (团体2)
3)我没希望了!我没希望了!我知道我很烂! (团体3)
4)我答应会把最辉煌的时刻带回给你们! 转变,转变,再转变!! (团体4)
5)我不再是去年的体仁了!! (学业)

糟了!完了!我根本不晓得我在写些什么,起初写这一篇时,我兴致勃勃的,但,还是写了一团废话.或许就像弈有所说的,灵感不在了.

算了,
明天会更好!!!




P/S:No English for this post. It's just a crap. I don't even know what i've written.

6 comments:

tyee said...

Woi exam coming dee is it? Don't give yourself so much pressure lar haha relax...try ur best on things you do can dee...can't worry so much one lar...activities just try your best in it lor and put more effort on those u think its more worthwhile and those activities u love more or more useful or more got hope one enough larr haha...don't so pressure k =) activities si activities lar haha rememeber to keep time for studies lor, an jua gong academic still most useful when u keluar though activities also wu yiong larr..so u gau gau manage ur time lor hahaaa...
anyway, don't give urself so much pressure lar...form 4 works sure more chim dee one mar...sure more different..but as long as u put more hardwork and effort inside it sure no problem one lar.
dont give urself pressure lar i know u give urself pressure...pressure a bit enough dee lar too much no good haha
as long as u've tried ur best in everything u do then it's alright =)
dont pressure k, stay happy always...=)
love you, jie

Anonymous said...

Wat hell in crappin' you's writin'?

废话要扯也得扯得让人懂吗。。。
话不投机的,天啊你。。。[失望失望]

好啦,对不起对不起,不再说你了。
考试考好来点!加油!

Anonymous said...

能兼顾得了吗?

换做是我,肯定做不到。

但,我还是认为学业比较重要。

PEAK SUCCESS OCCURS WHEN ALL ENERGY ARE FOCUSED ON A SINGLE TARGET.

祝你好运

Anonymous said...

看到你这一篇,没有感觉任何意外.
那天看到你的样子,就知道你一定会面临此困难.

不懂我是属于哪一项,如有任何冒犯之处,请多多包涵.

无论如何,没有人能够帮到你,只有你自己才能够让自己站起来.

加油吧 朋友! 我相信你是个聪明人,花一些时间,重整自己近来的生活,规划好自己的时间,尽力就好,你说,对吗?

最后,还是一句话: 加油!

=Allan=

Tee Jin said...

考虑了好久,我终究作不出一个决定,是否坚持下去,是否把一切一切放下,专心求学就好.

但是,谢谢你们的关心,我们一起为人生而加油吧!!!

tyee said...

choose important activities, focus on a few enough so that u will have more time in academic...then try rearranging ur time everything shouldn't be a problem larr haha jia you =)
love
ps i also tired here lar haha everyday assignment non stop non stop forever never ending one...